Salam!


Assalamualaikum wbt...
Bismillahirrahmanirrahim..

Hai semua! Kenalkan berpenakan nama Ainou MZ, boleh panggil aku Ain atau apa-apa saja bersesuaian. Ni blog baru aku, memandangkan blog lama aku ada masalah. jadi terpaksalah aku menubuhkan blog baru untuk memudahkan hobi aku menceceh membebel dan mengarut berjalan seperti biasa. Seperti biasa, blog ni tak khususkan sangat aku muat naik bab-bab terbaru karya aku. Tapi sebagai wasilah untuk memberitahu kepada pengunjung blog andai kata ada aku ada update apa-apa cerita terbaru. Kalau nak selalu terupdate cerita terkini daripada aku, rajin-rajinlah jenguk aku punya Wattpad https://www.wattpad.com/user/Ainulzaidi97 - ataupun aku punya WIX - https://aisyaainsyirah.wixsite.com/ainulzaidiamz Kalau nak follow aku di media sosial pun boleh je tekan link bawah ni deh


Terima kasih, adios!

------------------------
Sekian.

Rumah Konoha,
Ain Chok,
Casablanca,
Morocco.

Jaga Diri!
Jaga Iman!
Jaga Solat!
Jaga Hati!
Jaga Mata!

Salam Sayang,
AinouMZ@AMZ


 


Terima kasih | Jangan lupa komen :D


Jaga Diri! Jaga Iman! Jaga Solat! Jaga Hati! Jaga Mata!


Salam Sayang | AinuoMZ

Comments

Popular posts from this blog

Review Enovel - A Billion Stars Can’t Amount to You

Puisi: Kolam Kenangan

Puisi - Ramuan Cinta